For best experience please turn on javascript and use a modern browser!
You are using a browser that is no longer supported by Microsoft. Please upgrade your browser. The site may not present itself correctly if you continue browsing.
Talbi, M., & Dutilh Novaes, C. (2024). De paradoxen van (in)tolerantie in epistemische netwerken. Algemeen Nederlands Tijdschrift voor Wijsbegeerte, 116(1), 55-73. https://doi.org/10.5117/ANTW2024.1.005.TALB
van Amstel, M., Talbi, M., Richter, E., & Ester, H. (2024). Tussen helderheid en vrijheid: Hoe de conceptkerndoelen de burgerschapsopdracht (niet) aanscherpen. NTOR : Nederlands Tijdschrift voor Onderwijsrecht, 36(2), 18-37.
Van Amstel, M., Ester, H., Richter, E. M. L., & Talbi, M. M. (2023). Burgerschapsonderwijs op de basisschool: de democratische rechtsstaat centraal? Adviesrapport in het kader van het mastervak Staats- en bestuursrecht in de praktijk. Universiteit van Amsterdam, Faculteit der Rechtsgeleerdheid.
The UvA uses cookies to measure, optimise, and ensure the proper functioning of the website. Cookies are also placed in order to display third-party content and for marketing purposes. Click 'Accept' to agree to the placement of all cookies; if you only want to accept functional and analytical cookies, select ‘Decline’. You can change your preferences at any time by clicking on 'Cookie settings' at the bottom of each page. Also read the UvA Privacy statement.