Wij zijn verheugd te kunnen aankondigen dat de 5e Nationale Interdisciplinaire Onderwijs Conferentie, zal worden georganiseerd door de EWUU Strategische Alliantie (Technische Universiteit Eindhoven, Wageningen Universiteit, Universiteit Utrecht en Universitair Medisch Centrum Utrecht). Het evenement vindt plaats op de Wageningen Universiteit op woensdag 15 november 2023. Het thema van de conferentie zal zijn: 'Boundary Crossing. Transdisciplinair onderwijs en leren.'
Kerngegevens van evenement NIE Conferentie
15 november 2023
09:00 -17:00

We rekken we de interdisciplinaire focus wat op om ook de transdisciplinaire focus van leren en samenwerken met externe (buiten het onderwijs gelegen) partners mee te nemen. Nederlandse en Vlaamse instellingen voor hoger onderwijs zijn van harte uitgenodigd om hun inspirerende voorbeelden en casestudies te delen en te bespreken, en de uitdagingen die zich voordoen bij de implementatie van deze nieuwe vormen van onderwijs te bespreken. De conferentie vindt plaats op de campus van Wageningen Universiteit.

Voor meer informatie en aanmelding, zie www.nie-conference.nl