Elk semester weer werkt het Instituut voor Interdisciplinaire Studies hard aan het aanbod interdisciplinaire keuzevakken, beschikbaar voor alle studenten van de hele UvA, om deze up-to-date, maatschappelijk relevant en prikkelend te houden. Naast een aantal oude bekenden, staan ook aankomend semester weer nieuw ontwikkelde titels op het programma: ‘Sexology’, ‘Queer Planet’ en ‘Posthumans in the Anthropocene’ (winnaar Create a Course Challenge 2019).

Bekijk hier het volledige aanbod van het 2e semester van dit collegejaar en de uitgebreide vakomschrijvingen:

Ga naar de keuzevakken.

Keuzeonderwijs semester 2, collegejaar 2020-2021