Het Instituut voor Interdisciplinaire Studies (IIS) gaat zich de komende jaren in haar onderwijs richten op het vormgeven van transities. Op deze manier komt de toekomstige generatie academici in aanraking met kennis en vaardigheden die nodig zijn om een bijdrage te leveren aan de complexe opgaven waar onze samenleving voor staat.
Lees hier meer over de onderwijsambities van het IIS

Doe mee!

Het IIS is een proeftuin voor transitieonderwijs. Het IIS kan en wil studenten en docenten laten experimenteren in een veilige, kleinschalige omgeving met intensief contact. Een bottom up aanpak is daarbij essentieel, bijvoorbeeld aan de hand van co-creatie met docenten, studenten en andere partners. Daarbij zal het IIS ook gebruik maken van de kansen die hybride leervormen bieden om international classrooms te maken, experts te betrekken en breder toegankelijk onderwijs aan te bieden. Neem vooral contact met ons op als je ideeën hebt om samen met ons aan deze innovatieagenda te werken. We zien ernaar uit!