Onderwijs van het IIS

Het Instituut voor Interdisciplinaire Studies (IIS) heeft elk semester een aanbod van interdisciplinaire keuzevakken die aansluiten bij de uitdagingen waar onze samenleving vandaag voor staat. Aankomend semester staan o.a. op het programma:

De IIS-keuzevakken zijn toegankelijk voor meerdere doelgroepen: studenten en medewerkers van alle faculteiten van de UvA, studenten van andere Nederlandse onderwijsinstellingen en overige geïnteresseerden die kunnen deelnemen als ‘contractstudent’.

Aanmelding & meer info

Inschrijving is geopend van 19 tot 26 juni 2023. Voor UvA-bachelorstudenten verloopt de inschrijving via de GLASS-inschrijvingsrondes. Masterstudenten kunnen een korte motivatie sturen naar keuzeonderwijs-iis@uva.nl. Medewerkers kunnen meedoen als contractstudenten en kunnen zich inschrijven door het online inschrijfformulier in te vullen. Zie de informatie op de website van het IIS voor vakspecifieke mogelijkheden.