Kerngegevens van evenement Finale Create a Course Challenge
24 november 2022
17:00 -19:00

De jury

De juryleden zijn Lucy Wenting, onderwijsdirecteur van het IIS, en Tessa Trapp, voorzitter van de Centrale Studenten Raad van de UvA. De juryvoorzitter is Peter-Paul Verbeek, de nieuwe rector magnificus van de UvA.

Locatie

De finale vindt plaats op het Room for Discussion-podium, in de centrale hal van gebouw E op de Roeterseilandcampus. Je bent van harte welkom om aanwezig te zijn! Aanmelding hiervoor is niet nodig, we zien je graag op 24 november.

De UvA Create a Course Challenge
Met de UvA Create a Course Challenge daagt het IIS alle UvA-studenten uit om mee te denken over hoe onderwijs het beste georganiseerd kan worden, welke onderwerpen en werkvormen aan bod zouden moeten komen en welke rol studenten en docenten hierbij spelen. Met deze challenge worden studenten uitgedaagd om buiten gebaande paden te treden en na te denken over hoe onderwijs leuk, uitdagend en betekenisvol kan zijn.

Het IIS wil met deze uitdaging studenten een actieve rol laten spelen bij het beïnvloeden van de manier waarop het onderwijs wordt uitgevoerd bij het Instituut en daarmee binnen de UvA.