Als universiteit moeten we bijdragen aan een veerkrachtige democratische samenleving, aldus collegevoorzitter Geert Ten Dam tijdens de opening van het Academisch Jaar 2022-2023. Ons instituut werd door hoogleraar Media Studies Mark Deuze genoemd als één van de positieve voorbeelden waar mensen elke dag "over de grenzen van hun eigen discipline heen werken aan sociale verandering". Dank aan iedereen die ons hierbij helpt want dit kunnen we alleen maar door de inzet van vele docent/onderzoekers, studenten en medewerkers.

Het hele artikel dat terugblikt op de opening op maandag 5 september, inclusief foto's en een link naar de speech van Geert ten Dam, vind je hier.