Breng jouw stem uit op één van de tien ideeën voor een nieuw vak, en bepaal mede welk idee verder ontwikkeld wordt tot keuzevak dat alle UvA-studenten aankomend studiejaar kunnen volgen.

Uit ruim 50 ingestuurde ideeën in de UvA Create a Course Challenge hebben onze onderwijsontwikkelaars een selectie gemaakt van de tien meest actuele, relevante en betekenisvolle ideeën. >> Lees hier welke tien vakken zijn geselecteerd

Nomineer jouw favoriet

Alle UvA-studenten en medewerkers kunnen van 7 tot 16 november éénmalig stemmen op hun top 3. De vijf ideeën met de meeste stemmen gaan vervolgens door naar de finale op donderdag 24 november, waar de studenten hun idee zullen pitchen voor de jury en publiek. Het winnende idee wordt ontwikkeld tot nieuw, interdisciplinair keuzevak dat aankomend studiejaar te volgen is voor studenten van alle faculteiten van de UvA.