Het keuzevakaanbod van het Instituut voor Interdisciplinaire Studies voor het tweede semester van 2022-2023 is bekend! Er staan 10 bijzondere en maatschappelijk relevante vakken op het programma, zoals 'Cultures of Conspiracy' over complotdenken, 'Klassen!' over kansengelijkheid in het Nederlandse onderwijs, 'Digital Warfare' over (toekomstige) dreigingen in onze cyberspace en 'Building Bridges for Local-Global Challenges', waarin wordt samengewerkt met studenten van Europese partneruniversiteiten.

Onderwijs van het IIS

Het Instituut voor Interdisciplinaire Studies (IIS) biedt elk semester een groot aanbod interdisciplinaire vakken. De IIS-keuzevakken zijn toegankelijk voor meerdere doelgroepen: studenten en medewerkers van alle faculteiten van de UvA, studenten van andere Nederlandse onderwijsinstellingen en overige geïnteresseerden die kunnen deelnemen als ‘contractstudent’. Zie de vakinformatie op de website van het IIS voor vakspecifieke mogelijkheden.

Aanmelding & meer info

Inschrijving is geopend vanaf 5 december 2022 tot één week voor aanvang van het keuzevak.